سفارش تبلیغ
صبا ویژن

+ من و دوستام

مشغول امتحانات نوبت اول هستم.

راستی امسال به یه مدرسه ی دیگه رفتم که خیلی خیلی عالیه.

نزدیک مدرسه مامانمه.

امسال دوستای خیلی خوبی پیدا کردم.

مثل موسوی.مطهره.ظفرزاده و حسن زاده.همشون از اون بچه درسخونا هستن.از بین اینا با سید ه زهرا موسوی خیلی دوستم.

مامانش معلم کلاس اول این مدرسه هست.

راضیه هم این مدرسه هستش.اونم دوستای جدید پیدا کرده.

معلممون خانم سورکی آزاد خیلی خانوم مهربون و خوبی هستن.

ما همه دختریم بر خلاف پارسال که مختلط بودیم.برای همین کلاس ارومی داریم.

هر روز هم میامو خاطرات و اتفاقات روزانه رو برای مامانم تعریف میکنم.بیشتر خاطراتم با سیده زهراست.

هنوز معلوم نیست کدوممون اول میشیم.برای من فرقی نمیکنه مهم اینه که وظیفمو خوب انجام بدم و درسامو خوب بخونم.تا حالا که خیلی خوب بود.


نویسنده : فافا ; ساعت 10:23 عصر ; شنبه 88/10/26
تگ ها:
    پیام های دیگران ()   لینک